جستجو:
قابل توجه داوطلبین کارشناسی ارشد 1395 کارنامه پذیرفته شدگان برتر کنکور کارشناسی ارشد 1394 به تفکیک رشته در پایگاه توسعه و برنامه ریزی روستایی بارگذاری شد
قابل توجه داوطلبین متقاضی شرکت در آزمون تعیین سطح پیرو اطلاعیه های قبلی و بمنظور حمایت و هدایت رشته های تحت پوشش پایگاه توسعه روستایی، آزمون تعیین سطح برای داوطلبین رایگان اعلام شده و داوطلبین می توانند سوالات و پاسخ برگ را از همین بخش دانلود و خود آزمایی نمایند.
لازمه انجام یک برنامه ریزی درسی برای موفقیت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد، تعیین وضعیت علمی داوطلب و سنجش معلومات می باشد. پایگاه توسعه روستایی بمنظور ارائه مشاوره تخصصی به داوطلبین، اقدام به برگزاری آزمون تعیین سطح غیر حضوری نموده است. آزمون تعیین سطح غیر حضوری به منظور سنجش معلومات داوطلبان دکتری و ارشد برگزار خواهد شد.
بمنظور بهره مندی از فضای مجازی و استفاده حداکثری از ظرفیت های کانال های ارتباطی، پایگاه علمی پژوهشی توسعه روستایی در راستایی رسالت علمی خود که همان آموزش های مداوم برای همه و همه جا می باشد، اقدام به برگزاری کارگاه مکاتبه ای روش تحقیق و مقاله نویسی با تکیه بر مطالعات روستایی و کشاورزی بصورت میدانی نموده است.
باتوجه به ابلاغیه سازمان سنجش، تمامی دانشگاهها و مراکز مجری باید نتایج پذیرش دکتری رشته های خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی به اطلاع داوطلبین برساند و بر همین اساس تا کنون اغلب دانشگاه نتایج مشروط خود را در سایت های خود منتشر و یا در حال انتشار هستند . با توجه به گفته سازمان سنجش نتایج اعلام شده بصورت مشروط بوده و داوطلبین باید از تاریخ 2 مرداد لغایت 11 مرداد با مراجعه به سایت سنجش نسبت به تکمیل فرم صلاحیت اقدام نمایند. همچنین افرادی که جزو ذخیره اعلام شده اند در صورت انصراف هر داوطلب از دانشگاه مجری باید از دهه سوم مرداد به سایت سنجش مراجعه و فرم صلاحیت عمومی را تکمیل نمایند.
پرسش و پاسخ با مشاوران قابل توجه کلیه بازدیدکنندگان عزیز از این پس شما می توانید سوالات ، نظرات و پیشنهاد های خود را از این بخش با ما در مخیان بگذارید تا در اسرع وقت مشاوران ما بتوانند به سوالات شما جواب دهند.
با انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1395، پایگاه مشاوران توسعه روستایی اقدام به تجزیه و تحلیل ظرفیت کارشناسی ارشد رشته های حوزه توسعه روستایی و کشاورزی به تفکیک دوره های روزانه، نوبت دوم و غیرانتفاعی و پیام نور نماید که در ادامه به تفکیک به آن اشاره شده است.
با اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1395، در تاریخ 25 خرداد توسط سازمان سنجش، یکی از دغدغه های اصلی داوطلبین کارشناسی ارشد انتخاب شهر صحیح و دقت کافی در نحوه انتخاب دوره های مختلف و دانشگاههای مختلف می باشد و در این بین برخی از موسسات کنکوری با تبلیغات رنگارنگ و هزینه های گزاف فقط بفکر منافع مالی و قبولی تحت هر شرایطی می باشد. این اتفاقات باعث سردرگمی داوطلبین کارشناسی ارشد می شود. پایگاه علمی پژوهشی توسعه روستایی در راستای حمایت علمی از داوطلبین کارشناسی ارشد 1395 اقدام به انتشار بسته مشاوره ای کارشناسی ارشد نموده است که امید است مورد توجه داوطلبین عزیز قرار بگیرد.
رشته توسعه روستایی در گرایش توسعه کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی شد و از مهر 95 اقدام به جذب دانجو خواهد نمود.به گزارش پایگاه توسعه روستایی به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس رشته توسعه روستایی با اکثریت آرا مورد تصویب کمیته علمی قرار گرفته است.
تعداد : 117     صفحه 10 از 13     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    11    12    13       صفحه بعدی