جستجو:
روستا و کشاورزی دو قطب یک اهن ربای توسعه ای هستند و به گواه اغلب صاحب نظران موفقیت هر کشوری در گرو سرو سامان دادن به جوامع روستایی است و نکته جالب تر دیگر روستا و کشاورزی از اول تمدن بشری بوده اند و خواهند بود پس چرا در این حوزه ها همچنان مشکل وجود دارد بذارید موضوع رو ریشه ای شروع کنیم
1395/12/21
این بهترین جمله ای است که می توان دربااره آزمون دکری 96 بیان کرد، کنکور با تمام سختی ها، خاطرات و شیرینی هاش امروز برگزار شد و به تاریخ پیوست و حال باید منتظر نتایج بود اما ذهن اکثر بچه ها الان با جملات کلیشه ای پر شده ، کنکور چطور بود؟؟ آیا من قبول خواهم شد یا خیر و اینکه از چه منابعی سوال طراحی شده بود و اصلا سوالات در چه سطح بود.
1395/12/12
به اطلاع پژوهشگران و دانش پژوهان پایگاه توسعه روستایی می رسانیم فروشگاه مجازی پایگاه بصورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز نمود.
انجمن روستاشناسی با هدف همفکری متخصصان و کارشناسان حوزه روستایی که چندی است فعالیت خود را آغاز نموده تشکیل جلسه داد.نخستین جلسه انجمن روستاشناسی ایران برای تعیین اهداف و مشخص شدن هیات موسس، در حالی عصر امروز چهارشنبه در محل دانشگاه تهران تشکیل شد که پیش از این در دولت دهم، رشته جامعه شناسی روستایی از دانشکده های علوم انسانی برچیده شد.
1395/11/30
تب مقاله برای دکترا و رزومه و یا دفاع ارشد باعث شده که برخی از همایش ها با عنوان « چاپ تمامی مقالات در مجلات بدون داوری مجدد » بازار خوبی را برای خود فراهم کرده اند ، اصلا مگه میشود همه مقالات همایشی در مجله ای چاپ شود..
1395/11/27
توسعه روستایی- روستاهای مرموز، روستاهای که در تارریخ مانده اند شاید تاکنون کمتر با این روستاها آشنا باشید و اگر چنین مناطقی در خارج بود مهد توجه توریست ها و گردشگران می بود پس چرا در ایران غفلت شده است و توجه به سنت ها و فرهنگ ها شاه کلید موفقیت است در ادامه ما به برخی از روستاها اشاره می شود.
1395/11/12
مقوله توسعه روستایی در برنامه ششم رویکردهای مختلفی را دنبال می کند که از جمله آن می توان به ایجاد سازمان عمران و توسعه روستایی و انتقال دهیاری ها به بنیاد مسکن اشاره کرد. پایگاه توسعه روستایی در بررسی به برخی از نقاط قوت ضعف این برنامه اشاره کرده است که می تواند زنگ خطری را در پی داشته باشد.پایگاه توسعه روستایی به زودی میزگرد مجازی را تشکیل و نقاط قوت و ضعف این برنامه را مورد تحلیل و کنکاش قرار می دهد. لطفا دیدگاه ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
به اطلاع داوطلبان کارشناسی ارشد 1396، میرسانیم پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر برگزاری آزمون تعیین سطح کارشناسی ارشد ، به اطلاع می رسانیم آزمون تعیین سطح ارشد طبق برنامه قبلی جمعه 10 دیماه 95 بصورت مجازی و مکاتبه ای برگزار خواهد شد. سوالات آزمون عصر پنجشنبه 9 دی ماه در پایگاه توسعه روستایی به همراه پاسخبرگ خام بارگذاری و کلید سوالات 48-72 ساعت بعد از برگزاری در همین پایگاه منتشر خواهد شد
1395/10/16
تعداد : 117     صفحه 9 از 13     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13       صفحه بعدی